Servis Uygulamamız

Değerli Müşterilerimiz,
Yaşadığımız ileri teknoloji çağında üretilen makinaların  kalitesi ne kadar yüksek  olursa olsun insan faktörü olmadan, beşeri ilişkiler kurulmadan hiç bir teknoloji işe yaramaz ve fayda vermez.Makine  üretiminde her gün dev adımlarla ilerleyen şirketimiz Satış Sonrası Hizmetleri de bu denli hızlı ve mükemmel götürmeliydi ki müşteriler memnun olsun.Bu amaçla başlatılan şirket içi kalite ve kurumsallık sistemi yerleştirilirken, çalışanlarımızın zihinlerinde bu inancı da yerleştirdik. Şirketlerin kurumsallaşması demek astlık üstlük ilişkilerinin yerini bulması değil [Müşteri Memnuniyetinin Tam Olması] demektir anlayışını çalışma felsefesi edinen Karataş Isı Mühendislik bu alanda da sınır ve süre tanımadan hizmete devam etmektedir.


SATIŞ SONRASI HİZMETLER:
 
KARATAŞ Isı Mühendislik kendisine birinci öncelikli olarak Müşteri Memnuniyeti  anlayışını hedef edinmiştir.
Bunu gerçekleştirmek maksadıyla Şirketimiz; bünyesinde bulundurduğu deneyimli uzman kadrosu ile 7/24 esasına göre aktif servis verebilecek şekilde yapılandırmasını SATIŞ SONRASI HİZMETLER MÜDÜRLÜĞÜ adı altında tamamlamıştır.  

Uzman mühendis ve teknik servis personeli ile Dünyanın her yerine etkin servis verebilen ŞİRKETİMİZ, iş ortaklarının tüm ihtiyaçlarını yerinde veya telefon ile gidermektedir.

KARATAŞ Isı Mühendislik üretimini  yaptığı tüm makina gruplarına ait geniş yedek parça stoğuna sahiptir. Bu çerçevede çözüm ürettiği tüm iş ortaklarına ihtiyaç duymaları durumunda kaliteli yedek parçaları hızlı bir şekilde ulaştırarak iş kayıplarının en az seviyede olması için azami çaba gösterir.
7/24 Esasına göre bize ulaşabileceğiniz SANTRAL irtibat bilgilerimiz :

Teknik Servis personeli Telefonlarına web sitemizdeki ''Teknik Servis Personeli'' bölümünden direkt ulaşabilirsiniz.
Tel : +90 (232) 367 91 06, +90 (232) 853 86 76
Fax : +90 (232) 366 21 60
E-Mail :servis@karatasisimuhendislik.com.tr,mesutpala@karatasisimuhendislik.com.tr
 

BAKIM SÖZLEŞMESİ:

Satış Sonrası Hizmetler Departmanı tarafından, garanti kapsamı dışında kalan cihazlarınızın etkin ve yüksek performansla çalışır durumda kalmasını sağlamak amacı ile Bakım Sözleşmeleri oluşturulmuştur.

Bakım Sözleşmesi ile Sunulan Hizmetlerimiz;

-Periyodik bakımlar sayesinde cihazlarınızın arıza yapma olasılığı azalır.

-Bakım sözleşmesini ileriki yıllara uzatan müşterilerimize sözleşme ücretinde ilave indirimler yapılır.

-Arıza onarımlarında sözleşmeli müşterilerimize öncelik verilir.



GENEL BİLGİLER :

Karataş Isı Mühendislik  şirketinde   Hamur  işleme makinaları ve Paketleme Makinaları  serisinde, her uygulamaya uygun, sağlam ve güçlü, çok çeşitli makineler bulunmaktadır; modellerin her biri, Karataş Isı Mühendisliğinin  koyduğu yüksek standartlara uygun tasarlanıp inşa edilmektedir. 
Makinelerde kullanılan parçaların %75 kendi tesislerimizde üretilmektedir.Diğer parçalar ise özenle seçilmiş en kaliteli marka tedarikçilerinden temin edilmekte ve her yerden tedarik etmeniz zordur.Bulabilmiş olmanızda aynı kalitede ve teknik ölçülerde olmayabilir ve siz bu hassas farkları anlayamayabilirsiniz..Bu konuda lütfen Teknik Servisimizden garanti süresince ve sonrasında  hizmet almaya devam ediniz.
Makinalarımız bir(1) yıl Garantili olup, garanti süresi makina kurulum ve deneme üretimi yapıldıktan sonra düzenlenen servis formundaki tarihten başlar.
Satışı yapılan makinaların firmamızca yasal olarak düzenli ve periyodik bir bakım yükümlülüğü yoktur.İşyeri yetkilisi arıza ve bakım bildirmedikçe gidilmez.Var olan periyodik  uygulamalar üretici firmanın insiyatifi ile yapılır.Ancak [Bakım sözleşmesi ]yapılan işyerleri ile sözleşme içeriği gereği periyodik zamanlarda bakım için gelinir.Bu sözleşmede yazan imtiyazları taraflar kullanır.
Garanti kapsamında ;
Makine montaj ve eğitim verilmesi süresi içinde KARATAŞ ISI MÜHENDİSLİK personelinin yol,yemek ve konaklama giderleri alıcı tarafından karşılanır.İlk kurulumda  sadece yol masrafları şirketimize aittir.

Garanti Dışında Yurt içi Servis Ücreti İzmir içi 250 TL/dışı 400 TL/KDV hariçtir.

Hızlı ulaşım ve zamanı doğru kullanmak için teknik servis personelimiz için müşterimiz tarafından satın alınacak ekonomik sınıf uçak seyahatleri talebimizdir.Çünkü ör:İzmirden-Sivasa otobüs ile seyahat en az 15 saat sürmektedir, neredeyse otobüs fiyatına düşen uçak ile 1.5 saatte müşteri işyerinde teknik servisimiz hizmet vermeye başlayacaktır.Bu her iki taraf için ekonomik kazanç olduğu gibi süregelen üretimimizde aksamayacaktır.
Garanti kapsamında ki makinalarda orjinal yedek parça kullanılmaması makinanın garanti kapsamı dışında kalmasına sebep olur ve makinada ciddi arızalar oluşturur.Servis personelimiz bu durumu hemen fark eder ve raporlar.


ACİL YEDEK PARÇA SETİ  VAR MI?...
 
Evet var.Satış Sonrası Hizmetler Müdürlüğü sizleri düşünerek gecenin bir vaktinde üretim yaparken 5 TL lik bir kayışın kopması sebebiyle üretiminizin durabileceği düşünerek  size  hazır tamir bakım acil kiti  hazırladı.Bu arızanın  size ne kadar zarar verebileceğini bir düşünün.
Bu sebeple sadece sizin operatörünüzün değiştirebileceği  seviyede ki basit arızalar için Acil yedek Parça Seti hazırlandı ve size gerekli  olacak kadar yedek parçalardan oluşturuldu.Sizin yapmanız gereken ORJİNAL  YEDEK PARÇA kullanmanız ve bu sebeple bu setlerde dolabınızda bulundurmanızdır.
 

YEDEK  PARÇA  NASIL İSTENİR?

Değerli müşterimiz, üretim ölçülebildiği nispette değerlendirme altına alınabilir.Kime ne zaman ne gitmiş bilinmez ve kayıt altına alınmazsa size verilen hizmet kalitesini yükseltme  imkanımızda olmaz.Bu nedenle kurumsal şirket yapılanması gereği gerek garanti kapsamında olsun gerekse de garanti kapsamı dışı olsun sizlerin istediği her yedek parça ve hizmet şirketimizde yazılı kayıt altına alınmaktadır.Verilen hizmetlerimiz bu sebeple belgelendirilerek kime ne zaman, ne malzeme gönderilmiş,ne gibi hizmetler sunulmuş yıllar boyu bilme imkanımız olmaktadır.
Bizden ne isterseniz isteyiniz yazılı olarak e-mail ve faks olarak gönderiniz.
Şirketimiz yedek parça ve servis hizmeti alma konusunda matbu bir form düzenlemiştir.  Sizden gelen satış sonrası hizmetler ile ilgili tüm talepler ilk önce bu form üzerine kayıt yapılır ve sizlere faks veya e-mail olarak ulaştırılır.Siz eğer bu hizmeti hemen almak istiyorsanız gelen bu formu inceleyerek  Müşteri Sipariş Onayı bölümünü imza ve kaşe atarak geri hemen göndermelisiniz.Bunun anlamı şudur; size, bizim vereceğimiz hizmeti kabul ettiğinizi ve ödemeyi belge üzerinde yazılı tarihte yapacağınızı göstermektedir.
Sizler bu formu bize göndermediğiniz sürece hizmet verecek birimimiz harekete geçmez, sizden gelecek formu bekler.Form hemen onaylanması gerekir çünkü istediğiniz yedek parçaların tedarik edilmesi, iç yazışmalarımız ve sevke hazır hale getirilmesi aşamaları zaman alabilmektedir.Kargo şirketlerinin bizden mal teslim saatleri de hergün saat :16:00 kadardır.Burada sizlerle açıkça paylaştığımız hizmet verme aşamalarını takdir ile karşılamanızı ve işbirliği halinde çalışmamızı desteklemenizi ısrarla rica ediyoruz.
Satış Sonrası Hizmetlerimiz Türkiye nin her tarafına ve Dünya ülkelerine hizmet verdiğimizi lütfen unutmayınız.

Satış Sonrası Hizmetler ile ilgili yazışma yapacağınız Yetkilimizin e-mail adresi:servis@karatasisimuhendislik.com.tr,mesutpala@karatasisimuhendislik.com.tr

Makina arızası ve arıza ile ilgili teknik görüşmeleri makina türüne göre lütfen bu web sitesinin Teknik Servis Personelimiz bölümünü tıklayarak resimlerini ve gsm numaralarını görebileceğiniz personelimize direkt bildirebilirsiniz.

yükleniyor..

Gıda Makinaları

Paketleme Makinaları

Soğutma Kuleleri